Wirtualna Piłka Nożna w Totolotku

Na TV w punktach prezentowane są najpopularniejsze zakłady w ramach każdego meczu w danej kolejce.

Na 3 planszach przewijających się jedna po drugiej w cyklach 30 sekundowych prezentowane są następujące rodzaje zakładów wraz z kursami:

1 Plansza:

Mecz – kod „MECZ” – gdzie:
1 – oznacza zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – oznacza zwycięstwo gości

Mecz – kod „MECZ” – gdzie:
1X – oznacza zwycięstwo gospodarzy lub remis
X2 – oznacza zwycięstwo gości lub remis
12 – oznacza zwycięstwo gospodarzy lub gości

Liczba Bramek w meczu – Kod „LB 2,5” – gdzie:
1 – oznacza liczbę goli PONIŻEJ wyznaczonej linii
2 – oznacza liczbę goli POWYŻEJ wyznaczonej linii

Obie drużyny Strzelą w meczu – Kod „Obie SN” – gdzie:
1 – oznacza, że obydwie drużyny strzelą gola (TAK)
2 – oznacza, że obydwie lub jedna z drużyn gola nie zdobędzie (NIE)

Pierwszy Gol – Kod „G” – gdzie:
1 – oznacza pierwszą bramkę zdobytą przez gospodarzy
0 – oznacza mecz bez bramek (0:0)
2 – oznacza pierwszą bramkę zdobytą przez gości

2 Plansza:

Pierwsza Połowa – kod „1/2” – gdzie:
1 – oznacza zwycięstwo gospodarzy w pierwszej połowie meczu
X – remis
2 – oznacza zwycięstwo gości w pierwszej połowie meczu

Pierwsza Połowa – kod „1/2” – gdzie:
1X – oznacza zwycięstwo gospodarzy lub remis w pierwszej połowie meczu
X2 – oznacza zwycięstwo gości lub remis w pierwszej połowie meczu
12 – oznacza zwycięstwo gospodarz lub gości w pierwszej połowie meczu

Liczba Bramek w pierwszej połowie meczu – kod „LB 1P 1,5” – gdzie:
1 – oznacza liczbę goli PONIŻEJ wyznaczonej
2 – oznacza liczbę goli POWYŻEJ wyznaczonej

Która Drużyna Strzeli – Kod „Drużyna SN” – gdzie:
1 – oznacza, że gola strzeli drużyna gospodarzy
2 – oznacza, że gola strzeli drużyna gości
1+2 – oznacza, że obie drużyny strzelą gola
Brak – oznacza, że żadna drużyna nie strzeli gola (będzie 0:0)

Remis-Zwrot – Kod „R-Zwrot” – gdzie:
Zakład polega na wytypowaniu zwycięzcy meczu. Jeśli w meczu będzie remis wówczas nastąpi zwrot stawki. Na kuponach wielozdarzeniowych w przypadku remisu zdarzenie przyjmie kurs 1,0.
1 – oznacza, że wygra drużyna gospodarzy
2 – oznacza, że wygra drużyna gości

3 Plansza:

Liczba Bramek Gospodarzy w meczu – Kod „LB Gosp. 1,5” – gdzie:
1 – oznacza liczbę goli gospodarzy w meczu PONIŻEJ wyznaczonej linii
2 – oznacza liczbę goli gospodarzy w meczu POWYŻEJ wyznaczonej linii

Liczba Bramek Gości w meczu – Kod „LB Goście 1,5” – gdzie:
1 – oznacza liczbę goli gości w meczu PONIŻEJ wyznaczonej linii 2 – oznacza liczbę goli gości w meczu POWYŻEJ wyznaczonej linii

Handicap 3-drogowy – Kod „H 1:0” gdzie:
Oznacza handicap przyznany drużynie w postaci gola. Wynik zakładu określa się na podstawie wyniku meczu oraz dodanych bramek w postaci Handicapu:
1 – oznacza zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – oznacza zwycięstwo gości

Handicap 3-drogowy – Kod „H 0:1” gdzie:
Oznacza handicap przyznany drużynie w postaci gola. Wynik zakładu określa się na podstawie wyniku meczu oraz dodanych bramek w postaci Handicapu:
1 – oznacza zwycięstwo gospodarzy
X – remis
2 – oznacza zwycięstwo gości

Parzyste/Nieparzyste – Kod „LB P/N” – gdzie:
1 – oznacza PARZYSTĄ łączną liczbę bramek w meczu
2 – oznacza NIEPARZYSTĄ łączną liczbę bramek w meczu

Dla rozstrzygnięcia zakładów za oficjalny wynik uznaje się wynik uzyskany w regulaminowym czasie gry, tj. czas podstawowy + doliczony czas (bez dogrywki i serii rzutów karnych), o ile opisane zasady danego zakładu nie stanowią inaczej.

Comments are closed.